Friday, February 8, 2013

Demam Praktikum


Assalamualaikum...sekarang sudah masuk bulan Februari 2013.. Umurku juga sudah bertambah 13 januari yang lepas. Bermula dari 14 januari sehingga 12 April ini aku berpraktikum. 


Aku diamanahkan mengajar sebanyak 12 masa. 8 masa Bahasa Arab dan 4 masa Al Quran. Bab mengajar takde masalah, tapi yang liatnya adalah untuk buat RPH. Kadang- kadang buat RPH hingga larut malam. baru 4 minggu praktikum, buku aku dah guna nak sampai separuh dah..huuhuhu.....

Sehingga hari ini aku sudah 2 kali diobserve oleh guru pembimbing iaitu pada 21 Januari dan 25 Januari. aku juga diobserve oleh pensyarah pembimbing sebanyak 2 kali dalam minggu ini iaitu pada 6 dan 7 Februari. Pensyarah komen secara umumnya pengajaranku amat baik cuma perlu diperbaiki set induksi supaya nampak lebih menarik.  



No comments:

Post a Comment